Украинцев будут штрафовать за стиль "милитари"

На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5  След.  
Новая тема    Ответить       Список форумов Виолити - Антиквариат -> Законодательство Украины
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Оценка поста:0
TEC


Оффлайн
   

Зарегистрирован: 10.04.2010
Сообщения: 613


СообщениеДобавлено: Sun Sep 11, 2011 15:11:41    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

IGOZA-US

Вами изложено разумно и в принципе доказать, что Ваше (и моё) одеяние это ныне используемая военная форма Британии будет тяжело, а точнее, практически не возможно...
-Но согласитесь с тем, что если придётся куда-то ходить, что-то подавать, обжаловать, доказывать... с нашей бюрократической системой довольно хлопотно и геморно...


С ув.
Вернуться к началу
Профиль Профиль VIOLITY
IGOZA-US


Оффлайн
   

Зарегистрирован: 06.02.2011
Сообщения: 1453


СообщениеДобавлено: Sun Sep 11, 2011 15:45:06    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

TEC писал(а):
IGOZA-US

Вами изложено разумно и в принципе доказать, что Ваше (и моё) одеяние это ныне используемая военная форма Британии будет тяжело, а точнее, практически не возможно...
-Но согласитесь с тем, что если придётся куда-то ходить, что-то подавать, обжаловать, доказывать... с нашей бюрократической системой довольно хлопотно и геморно...


С ув.


Доказать в принцыпе возможно, но только теоретически.Просто наша правохранительная система не имеет достаточных ресурсов чтобы доводить дела по подобным админ.нарушениям до ума, а как следствие значительная часть нарушителей будет разваливать такие постановления в судах, я думаю что платить будут либо ленивые либо безразличные.

Касательно хлопотности, от части согласен, штраф в 170-255 грн. скорее всего мало кого особо сильно напугает и людей которые будут эти штрафы платить тоже можно понять, ну зачем убивать своё время и силы на эту пургу, но мы ведь понимаем что дело тут далеко не в деньгах, в нас ведь теплится робкая надежда построить гражданское общество и мы понимаем что всевозможные ПРасты, уеБЮТовцы и прочие к ним пресмыкающиеся нам в этом подсобят наврядли, их вполне устраивает существующий порядок вещей да простят меня модераторы.
Вернуться к началу
Профиль Профиль VIOLITY
Сигизмунд


Оффлайн
   

Зарегистрирован: 14.05.2009
Сообщения: 426


СообщениеДобавлено: Mon Sep 12, 2011 08:50:55    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Не все так грустно как кажется.
Во первых:
Согласно " Закону України "Про військовий обов'язок та військову службу""
Определено, что

6. Зразки військової форми одягу, знаків розрізнення та відзнак військовослужбовців, правила їх носіння розробляються Міністерством оборони України, іншими центральними органами виконавчої влади, які відповідно до закону здійснюють керівництво військовими формуваннями, та затверджуються Кабінетом Міністрів України, а надалі патентуються в установленому порядку."

Это значит, что колористика, дизайн, покрой и т.п. утверждается и патентуются центральными органами власти Минобороны, МВД, СБУ и т.п. и следовательно должен быть нормативный акт утверждающий колористику, дизайн, покрой и т.п.

Следующий пункт данного закона налагает запрет на использование "камуфляжа " :

" 7. Носіння військової форми одягу Збройних Сил України, форми одягу інших військових формувань, знаків розрізнення, використання колористики "камуфляж" для військовослужбовців та осіб, які мають спеціальні звання, особами, які не мають на це права, забороняється і тягне за собою відповідальність згідно із законом.""

Хочу обратить внимание на фразу "колористики "камуфляж" для військовослужбовців та осіб, які мають спеціальні звання". Здесь говорится о том, что под запретом находится "камуфляж" (т.е. одежда пошитая из материала, который по своей колористики (расцветке) относится к форменной одежде Минобороны, МВД,СБУ и т.п.госорганов Украины ) - следовательно "камуфляж" других государств под запретом не находится.

Ответственность.

"Кодекс України про адміністративні правопорушення

Стаття 186-1. Незаконні дії щодо державних нагород, форменого одягу, знаків розрізнення
Купівля, продаж, обмін чи інша оплатна передача ордена, медалі, нагрудного знака до почесного звання, їх привласнення або носіння особою, яка не має на те права, або їх незаконне зберігання, а так само носіння військової форми одягу Збройних Сил України, форми одягу інших військових формувань, органів виконавчої та судової влади, знаків розрізнення, використання колористики "камуфляж" для військовослужбовців та осіб,які мають спеціальні звання, особами, які не мають на те права -
тягнуть за собою попередження або накладання штрафу від десяти до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, -
тягнуть за собою накладання штрафу від п'ятнадцяти до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.".
"
Здесь повторение пройденного материала," форменная одежда ЗС,МВС,СБУ и т.п., "камуфляж" для військовослужбовців та осіб,які мають спеціальні звання"

"камуфляж" для військовослужбовців та осіб,які мають спеціальні звання- выделен в Законах отдельно, по моему мнению в связи с тем, что форменная одежда в большинстве своем является однотонной серой, зеленой, хаки, коричневой и создатели проекта решили просто конкретизировать виды одежды.

Касательно рассмотрения дел о административных правонарушениях, здесь немного хуже ст. 186-1 от носится к компетенции административных комиссий , а не судов .
" Стаття 218. Адміністративні комісії

Адміністративні комісії при виконавчих органах міських рад
розглядають справи про адміністративні правопорушення, передбачені
статтями 45, 46, 92, 99, 103-1 - 104-1, частинами першою, третьою,
четвертою і п'ятою статті 111 (за порушення, вчинені на
аеродромах, не внесених до державного реєстру аеродромів України,
поза територією аеродромів та на посадкових майданчиках), статтею
136 (за вчинення порушень на автомобільному транспорті), статтями
138, 141, 142, 149-152, частиною першою статті 154, статтями 155,
155-2, частиною другою статті 156, статтями 156-1, 156-2, 159,
статтею 175-1 (за порушення, вчинені у місцях, заборонених
рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради), статтею
179, статтею 180 (крім справ щодо батьків неповнолітніх або осіб,
які їх замінюють), частиною четвертою статті 181, статтею 181-1,
частиною першою статті 182, статтями 183, 185-12, 186, 186-1, 189,
189-1, 196, 212-1 цього Кодексу."

Следовательно, что либо доказать будет трудней чем в суде, в следствии не компетенции комиссии (да и вызывать вряд ли будут рассмотрят по тихому и штраф в исполнительную службу отправят, через месяц - два когда прийдет повестка из исполнительной службы узнаете о штрафе.)

Выводы:

1. Ваш "камуфляж" должен отличатся как колористикой так покроем, дизайном от утвержденной форменной одежды Минобороны, МВД, СБУ, Пограничников и т.п. .
2.Доказывать сотрудникам милиции о том, что вы не нарушаете порядок "Ношения камуфляжа" лучше сразу на месте,т.к. потом будет сложнее.
Вернуться к началу
Профиль Профиль VIOLITY
Сигизмунд


Оффлайн
   

Зарегистрирован: 14.05.2009
Сообщения: 426


СообщениеДобавлено: Mon Sep 12, 2011 08:56:51    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

P.S. Для общего развития.



Герб України

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

П О С Т А Н О В А
від 17 липня 2003 р. N 1073
Київ

Про затвердження зразків форми одягу і знаків
розрізнення військовослужбовців Збройних Сил,
інших військових формувань, Державної спеціальної
служби транспорту, осіб рядового і начальницького
складу Державної кримінально-виконавчої служби та
ліцеїстів військових ліцеїв і ліцеїв з посиленою
військово-фізичною підготовкою

{ Назва Постанови із змінами, внесеними згідно з
Постановою КМ
N 265 ( 265-2009-п ) від 25.03.2009 }

{ Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 1074 ( 1074-2006-п ) від 01.08.2006
N 1231 ( 1231-2007-п ) від 17.10.2007
N 1386 ( 1386-2007-п ) від 05.12.2007
N 265 ( 265-2009-п ) від 25.03.2009
N 629 ( 629-2010-п ) від 28.07.2010 }


Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:

1. Затвердити зразки форми одягу і знаків розрізнення
військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань,
Державної спеціальної служби транспорту, осіб рядового і
начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби та
ліцеїстів військових ліцеїв і ліцеїв з посиленою
військово-фізичною підготовкою (додається до оригіналу). { Зміни
до зразків див. в Постановах КМ N 1231 ( 1231-2007-п,
1231а-2007-п ) від 17.10.2007, N 1386 ( 1386-2007-п,
1386а-2007-п ) від 05.12.2007, N 265 ( 265-2009-п, 265а-2009-п )
від 25.03.2009, N 629 ( 629-2010-п, 629а-2010-п ) від 28.07.2010 }
{ Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1074
( 1074-2006-п ) від 01.08.2006, N 265 ( 265-2009-п ) від
25.03.2009 }

2. Центральним органам виконавчої влади, які здійснюють
керівництво військовими формуваннями, Службі зовнішньої розвідки,
Міністерству транспорту та зв'язку і Державному департаменту з
питань виконання покарань розробити та затвердити у тримісячний
строк правила носіння форми одягу і знаків розрізнення, зразки
яких затверджено цією постановою, та дозволити їм затверджувати
предмети спеціальної форми одягу, яка застосовується для виконання
спеціальних завдань, під час обслуговування техніки, озброєння та
виконання господарських робіт.
{ Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1231
( 1231-2007-п ) від 17.10.2007, N 1386 ( 1386-2007-п ) від
05.12.2007, N 265 ( 265-2009-п ) від 25.03.2009 }

3. Ця постанова набирає чинності одночасно з Указом
Президента України про визнання такими, що втратили чинність,
деяких Указів Президента України з питань, що стосуються форми
одягу військовослужбовців Збройних Сил та інших військових
формувань ( 390/2003 ).


Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ

Інд. 29
Вернуться к началу
Профиль Профиль VIOLITY
Сигизмунд


Оффлайн
   

Зарегистрирован: 14.05.2009
Сообщения: 426


СообщениеДобавлено: Mon Sep 12, 2011 09:10:59    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Образцы и описания форм:
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=795-2005-%EF

Пояснения авторов закона, зачем это нужно:


ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо носіння форменого одягу, використання знаків розрізнення та символіки»

1. Обґрунтування необхідності прийняття акту.
На виконання постанови Верховної Ради України № 2621- VI від 19.10.2010 року та керуючись ст. 115 Регламенту Верховної Ради України, вносимо на розгляд Верховної Ради України доопрацьований проект Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо носіння форменого одягу, використання знаків розрізнення та символіки».
За роки незалежності, на теренах України з’явилося багато державних та громадянських структур, осередків козацького руху, які всупереч діючого законодавства використовують форму одягу, її елементи, символіку і знаки розрізнення військовослужбовців військових формувань та працівників органів внутрішніх справ. Це призвело до надлишкової мілітаризації суспільства, коли практично всі приватні охоронні агенції, не маючи на це право носять формений одяг у колористиці «камуфляж», затвердженій нормативними актами для Збройних сил України, та символіку і знаки розрізнення силових структур. Козацькі осередки, які фактично є громадськими об’єднаннями в своїй діяльності використовують зразки форменого одягу, який відповідає зразкам обмундирування Збройних сил України, МВС України та інших військових формувань. Не маючи на це право, використовують знаки розрізнення (погони, зірочки, лампаси), символіку силових структур. Почастішали випадки використання одностроїв при злочинних діях, наприклад пограбування банку в м. Харків з тяжкими наслідками, періодичні рейдерські захоплення підприємств групами людей у форменому одязі.
Конституція України у статті 92 зазначає, що виключно законами України встановлюються військові звання, дипломатичні ранги та інші спеціальні звання. Незважаючи на ці однозначні конституційні приписи, в країні до цього часу спостерігаються випадки незаконного установлення та використання громадськими організаціями і об’єднаннями звань, носіння форменого одягу, погонів та інших знаків розрізнення, символіки, які встановлені тільки для відповідних категорій військовослужбовців Збройних сил України, та інших військових формувань передбачених законодавством України.
Прийняття цих доповнень до Законів України «Про об’єднання громадян», «Про військовий обов’язок та військову службу» та Кодексу України про адміністративні правопорушення дозволить врегулювати видимі існуючі неузгодженості.

2. Цілі і завдання законопроекту

Проектом Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо носіння форменого одягу, використання знаків розрізнення та символіки» пропонується заборонити носіння військової форми одягу, форми одягу інших військових формувань та знаків розрізнення і відзнак, а саме погонів, шевронів, фурнітури з державною та відомчою символікою, лампас, гаптування та інше, затверджене постановами Кабінету Міністрів України та іншими нормативними документами, особами, які не мають на це законних прав. Проектом Закону пропонується закріпити адміністративну відповідальність за незаконне носіння форменого одягу та знаків розрізнення особами, які не мають на те права, шляхом внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення. Важливим, є і те, що проект Закону законодавчо закріплює поняття «формений одяг», «знаки розрізнення» та поняття «колористики камуфляжу».

3. Загальна характеристика і основні положення законопроекту

Цим проектом пропонується внести доповнення до Законів України «Про об’єднання громадян», «Про військовий обов’язок та військову службу» та Кодекс України про адміністративні правопорушення .

4. Стан нормативно-правової бази у даній сфері правового регулювання

Питання, порушені в цьому проекті Закону, регулюються Конституцією України, Законом України «Про об’єднання громадян», «Про військовий обов’язок та військову службу», Кодексом України про адміністративні правопорушення та іншими законодавчими актами України.
Прийняття проекту Закону України не тягне за собою змін в інших законодавчих актах.

5. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків прийняття законопроекту

Прийняття цього акту сприятиме:
- демілітаризації суспільства;
- упередженню злочинних дій, пов’язаних з використанням форменого одягу, випадків з незаконним носінням військового та спеціального форменого одягу в колористиці «камуфляж»;
- упередженню випадкам зловживання громадськими особами своїм становищем з використанням звань, погонів, символіки, знаків розрізнення начальницького і рядового складу Збройних сил України та інших військових формувань.

6. Фінансові наслідки прийняття законопроекту

Прийняття цього акту не потребуватиме додаткових фінансових витрат з Державного бюджету України.

Народні депутати України В.М.Грицак
В.А. Бевз
О.О. Зарубінський
М.М. Петрук
О.Ф. Бобильов
О.І. Кузьмук
Вернуться к началу
Профиль Профиль VIOLITY
IGOZA-US


Оффлайн
   

Зарегистрирован: 06.02.2011
Сообщения: 1453


СообщениеДобавлено: Mon Sep 12, 2011 14:01:34    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Сигизмунд писал(а):


Касательно рассмотрения дел о административных правонарушениях, здесь немного хуже ст. 186-1 от носится к компетенции административных комиссий , а не судов .
" Стаття 218. Адміністративні комісії

Адміністративні комісії при виконавчих органах міських рад
розглядають справи про адміністративні правопорушення, передбачені
статтями 45, 46, 92, 99, 103-1 - 104-1, частинами першою, третьою,
четвертою і п'ятою статті 111 (за порушення, вчинені на
аеродромах, не внесених до державного реєстру аеродромів України,
поза територією аеродромів та на посадкових майданчиках), статтею
136 (за вчинення порушень на автомобільному транспорті), статтями
138, 141, 142, 149-152, частиною першою статті 154, статтями 155,
155-2, частиною другою статті 156, статтями 156-1, 156-2, 159,
статтею 175-1 (за порушення, вчинені у місцях, заборонених
рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради), статтею
179, статтею 180 (крім справ щодо батьків неповнолітніх або осіб,
які їх замінюють), частиною четвертою статті 181, статтею 181-1,
частиною першою статті 182, статтями 183, 185-12, 186, 186-1, 189,
189-1, 196, 212-1 цього Кодексу."

Следовательно, что либо доказать будет трудней чем в суде, в следствии не компетенции комиссии (да и вызывать вряд ли будут рассмотрят по тихому и штраф в исполнительную службу отправят, через месяц - два когда прийдет повестка из исполнительной службы узнаете о штрафе.)[/b]


Не совсем согласен, просто получается что при данном виде правонарушения меняется субъект властных полномочий, постановление о админ.взыскании выносится не ОВД а соответствующими админ.комисиями.

В соответствии со ст.288 КУАП:

"Постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржено:

1) постанову адміністративної комісії - у виконавчий комітет відповідної ради або в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд, у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України, з особливостями, встановленими цим Кодексом;

Ничто не мешает обжаловать в суде постановление админ.комисии в порядке ч.2.ст.2 КАСУ, просто у нас меняется ответчик.,коими будут выступать исполкомы, сельсоветы и пр.
Вернуться к началу
Профиль Профиль VIOLITY
IGOZA-US


Оффлайн
   

Зарегистрирован: 06.02.2011
Сообщения: 1453


СообщениеДобавлено: Mon Sep 12, 2011 14:18:34    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Сигизмунд
Что касается комуфляжа то Ваши суждения мне близки, но учитывая суровые реалии, я решая задачу отталкиваюсь от наихудшего. Нетрудно предугадать результат рассмотрения этой категории дел админ.комисиями, ведь взысканные штрафы это составляющие пополнения местных бюджетов, а админкомисии- это колегиальные органы при органах местного самоуправления (распорядителей этих бюджетов), вопрос о наличии "субъективного фактора" на мой взгляд остаётся риторическим.
Вернуться к началу
Профиль Профиль VIOLITY
Сигизмунд


Оффлайн
   

Зарегистрирован: 14.05.2009
Сообщения: 426


СообщениеДобавлено: Mon Sep 12, 2011 14:22:31    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

IGOZA-US писал(а):
Не совсем согласен, просто получается что при данном виде правонарушения меняется субъект властных полномочий, постановление о админ.взыскании выносится не ОВД а соответствующими админ.комисиями.

В соответствии со ст.288 КУАП:

"Постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржено:

1) постанову адміністративної комісії - у виконавчий комітет відповідної ради або в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд, у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України, з особливостями, встановленими цим Кодексом;

Ничто не мешает обжаловать в суде постановление админ.комисии в порядке ч.2.ст.2 КАСУ, просто у нас меняется ответчик.,коими будут выступать исполкомы, сельсоветы и пр.


Вы меня не правильно поняли обжаловать это одно, а первичное рассмотрение дела о админ. правонарушение в суде это другое. Реально судьи более компетентны в любом случае, чем в милиции или люди в админ. комиссии и что либо доказывать в суде проще.

Повестку из суда получить намного вероятнее, чем постановление из милиции (на руки Вам вряд ли сразу его дадут) или вызов из админ.комиссии. И потом при обжаловании нужно учитывать сроки, а Вы скорей всего узнаете о штрафе от исполнительной службы (когда те потребуют сумму штрафа и 10 % исполнительного сбора)
Вернуться к началу
Профиль Профиль VIOLITY
IGOZA-US


Оффлайн
   

Зарегистрирован: 06.02.2011
Сообщения: 1453


СообщениеДобавлено: Mon Sep 12, 2011 14:42:36    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Сигизмунд

Лично мне кажется что в суде обосновать несостоятельность постановления с технической точки зрения ещё проще нежели доказать свою правоту по "сути дела".

Касательно процесуальных сроков, открытия процедур исполнительного производства и т.д., мы ведь с Вами как юристы понимаем что всё это проблемы решаемые: процесуальные сроки возможно восстановить, постановления исполнителей об открытии исп.производства, о взыскании сум исполнительного сбора в судебном порядке отменить.

Тут другой вопрос, хватит ли у народа терпелки заниматься сией хиромантией.
Вернуться к началу
Профиль Профиль VIOLITY
neptun


Оффлайн
   

Зарегистрирован: 18.03.2007
Сообщения: 926


СообщениеДобавлено: Mon Sep 12, 2011 15:10:48    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Ситуация с ношением" камуфляжа" совсем не страшна. Законом(веренее первое чтение) определяет запрет на ношение камуфляжа Вооруженных сил Украины и других военных формирований (подразделений, подрозумеваеться спецы Украины),говорить и расматривать формы другие военные формирование иностраных государств - не уместно. ( Они хоть и депутаты - но,всеже не ДАУНЫ или ДЕБИЛЫ ) Да, на местах "геморные" ситуации будут - но спокойно, (как учат наши коллеги юристы) нодо объяснить свою позицию на право нашения "цветной"одежды!!!
Вернуться к началу
Профиль Профиль VIOLITY
IGOZA-US


Оффлайн
   

Зарегистрирован: 06.02.2011
Сообщения: 1453


СообщениеДобавлено: Mon Sep 12, 2011 15:32:44    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

neptun писал(а):
Ситуация с ношением" камуфляжа" совсем не страшна. Законом(веренее первое чтение) определяет запрет на ношение камуфляжа Вооруженных сил Украины и других военных формирований (подразделений, подрозумеваеться спецы Украины),говорить и расматривать формы другие военные формирование иностраных государств - не уместно. ( Они хоть и депутаты - но,всеже не ДАУНЫ или ДЕБИЛЫ ) Да, на местах "геморные" ситуации будут - но спокойно, (как учат наши коллеги юристы) нодо объяснить свою позицию на право нашения "цветной"одежды!!!


В том то и дело что "на местах"... То что не верблюд надо будет ещё доказать.
Вернуться к началу
Профиль Профиль VIOLITY
Сигизмунд


Оффлайн
   

Зарегистрирован: 14.05.2009
Сообщения: 426


СообщениеДобавлено: Mon Sep 12, 2011 16:04:08    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Logo Bundesnachrichtendienst

Справка

Дана, гражданину Украины Петренко Ивану Петровичу, в том, что он является агентом Федеральной разведывательной службы Германии (Bundesnachrichtendienst). При выполнении заданий по сбору разведданных ему предоставляется носить полевую форму армии Германии (Bundeswehr) следующих типов:
- Schneetarn;
- Flecktarn;
- Tropentarn;
- Bergtarn;

Справка дана по месту требования.


Эрнст Урлау___________ (Глава Федеральной разведывательной службы)
Вернуться к началу
Профиль Профиль VIOLITY
Wolfgrey


Оффлайн
   

Зарегистрирован: 11.10.2005
Сообщения: 1915


СообщениеДобавлено: Mon Sep 12, 2011 17:44:46    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

neptun писал(а):
и других военных формирований (подразделений, подрозумеваеться спецы Украины)

Как раз не факт. В законе данная норма прописана очень расплывчато и даёт простор для толкований. И не обязательно ваше понимание этой нормы совпадёт с таковым у ППС-ника или судьи.
neptun писал(а):
Они хоть и депутаты - но,всеже не ДАУНЫ или ДЕБИЛЫ

Они и депутаты, и дауны, и дебилы. Так сказать "три в одном флаконе". В нашей стране сочетание этих достоинств (а также множества других, с точки зрения общечеловеческой морали весьма сомнительных) давно стало нормой.
Вернуться к началу
Профиль Профиль VIOLITY
udav


Оффлайн
   

Зарегистрирован: 18.04.2010
Сообщения: 23


СообщениеДобавлено: Mon Sep 12, 2011 19:51:26    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Интересно а зэковская униформа тоже подпадает под этот законопроект?
Вернуться к началу
Профиль Профиль VIOLITY
neptun


Оффлайн
   

Зарегистрирован: 18.03.2007
Сообщения: 926


СообщениеДобавлено: Mon Sep 12, 2011 21:26:09    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Нет! государством данное новшество всячески поощеряеться! Добровольное ношение кандалов,самозаточение в СИЗО,сдача коллекций в музейный фонд и всего остального,что можно еще сдать,отдать,принести,подарить,- в закорма Родины. Особый подъем душевных сил и вера в светлое будущее- вселяют НОВЫЕ ЗАКОНЫ и проекты мудрого СОВЕТА . Так и хочеться вспомнить народную мудрость-" Спасибо жителям Донбасса.... Эти ребятки подымут Украину с колин....- и поставят её раком! Все в надежных руках.
Вернуться к началу
Профиль Профиль VIOLITY
Wolfgrey


Оффлайн
   

Зарегистрирован: 11.10.2005
Сообщения: 1915


СообщениеДобавлено: Tue Sep 13, 2011 13:32:15    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

neptun писал(а):
Эти ребятки подымут Украину с колин....- и поставят её раком!

Вернуться к началу
Профиль Профиль VIOLITY
TEC


Оффлайн
   

Зарегистрирован: 10.04.2010
Сообщения: 613


СообщениеДобавлено: Tue Sep 13, 2011 20:12:46    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

[quote="Wolfgrey"]
neptun писал(а):
и других военных формирований (подразделений, подрозумеваеться спецы Украины)

Как раз не факт. В законе данная норма прописана очень расплывчато и даёт простор для толкований. И не обязательно ваше понимание этой нормы совпадёт с таковым у ППС-ника или судьи.

Совершенно верно. Трактовать "форми одягу інших військових формувань" можно очень по разному, к сожалению...
Вернуться к началу
Профиль Профиль VIOLITY
Yura77ua


Оффлайн
   

Зарегистрирован: 01.08.2011
Сообщения: 3882


СообщениеДобавлено: Thu Sep 15, 2011 10:37:29    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Сигизмунд писал(а):
Образцы и описания форм:
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=795-2005-%EF

Пояснения авторов закона, зачем это нужно:


ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо носіння форменого одягу, використання знаків розрізнення та символіки»

1. Обґрунтування необхідності прийняття акту.
На виконання постанови Верховної Ради України № 2621- VI від 19.10.2010 року та керуючись ст. 115 Регламенту Верховної Ради України, вносимо на розгляд Верховної Ради України доопрацьований проект Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо носіння форменого одягу, використання знаків розрізнення та символіки».
За роки незалежності, на теренах України з’явилося багато державних та громадянських структур, осередків козацького руху, які всупереч діючого законодавства використовують форму одягу, її елементи, символіку і знаки розрізнення військовослужбовців військових формувань та працівників органів внутрішніх справ. Це призвело до надлишкової мілітаризації суспільства, коли практично всі приватні охоронні агенції, не маючи на це право носять формений одяг у колористиці «камуфляж», затвердженій нормативними актами для Збройних сил України, та символіку і знаки розрізнення силових структур. Козацькі осередки, які фактично є громадськими об’єднаннями в своїй діяльності використовують зразки форменого одягу, який відповідає зразкам обмундирування Збройних сил України, МВС України та інших військових формувань. Не маючи на це право, використовують знаки розрізнення (погони, зірочки, лампаси), символіку силових структур. Почастішали випадки використання одностроїв при злочинних діях, наприклад пограбування банку в м. Харків з тяжкими наслідками, періодичні рейдерські захоплення підприємств групами людей у форменому одязі.
Конституція України у статті 92 зазначає, що виключно законами України встановлюються військові звання, дипломатичні ранги та інші спеціальні звання. Незважаючи на ці однозначні конституційні приписи, в країні до цього часу спостерігаються випадки незаконного установлення та використання громадськими організаціями і об’єднаннями звань, носіння форменого одягу, погонів та інших знаків розрізнення, символіки, які встановлені тільки для відповідних категорій військовослужбовців Збройних сил України, та інших військових формувань передбачених законодавством України.
Прийняття цих доповнень до Законів України «Про об’єднання громадян», «Про військовий обов’язок та військову службу» та Кодексу України про адміністративні правопорушення дозволить врегулювати видимі існуючі неузгодженості.

2. Цілі і завдання законопроекту

Проектом Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо носіння форменого одягу, використання знаків розрізнення та символіки» пропонується заборонити носіння військової форми одягу, форми одягу інших військових формувань та знаків розрізнення і відзнак, а саме погонів, шевронів, фурнітури з державною та відомчою символікою, лампас, гаптування та інше, затверджене постановами Кабінету Міністрів України та іншими нормативними документами, особами, які не мають на це законних прав. Проектом Закону пропонується закріпити адміністративну відповідальність за незаконне носіння форменого одягу та знаків розрізнення особами, які не мають на те права, шляхом внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення. Важливим, є і те, що проект Закону законодавчо закріплює поняття «формений одяг», «знаки розрізнення» та поняття «колористики камуфляжу».

3. Загальна характеристика і основні положення законопроекту

Цим проектом пропонується внести доповнення до Законів України «Про об’єднання громадян», «Про військовий обов’язок та військову службу» та Кодекс України про адміністративні правопорушення .

4. Стан нормативно-правової бази у даній сфері правового регулювання

Питання, порушені в цьому проекті Закону, регулюються Конституцією України, Законом України «Про об’єднання громадян», «Про військовий обов’язок та військову службу», Кодексом України про адміністративні правопорушення та іншими законодавчими актами України.
Прийняття проекту Закону України не тягне за собою змін в інших законодавчих актах.

5. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків прийняття законопроекту

Прийняття цього акту сприятиме:
- демілітаризації суспільства;
- упередженню злочинних дій, пов’язаних з використанням форменого одягу, випадків з незаконним носінням військового та спеціального форменого одягу в колористиці «камуфляж»;
- упередженню випадкам зловживання громадськими особами своїм становищем з використанням звань, погонів, символіки, знаків розрізнення начальницького і рядового складу Збройних сил України та інших військових формувань.

6. Фінансові наслідки прийняття законопроекту

Прийняття цього акту не потребуватиме додаткових фінансових витрат з Державного бюджету України.

Народні депутати України В.М.Грицак
В.А. Бевз
О.О. Зарубінський
М.М. Петрук
О.Ф. Бобильов
О.І. Кузьмук



А от уривок з "Образцы и описания форм:"-
Труси
Труси виготовляються з бавовняного темно-синього трикотажного
полотна з вшивним подвійним клином і ластовицею або з обробленим
кантом прорізом між передніми половинками.
Низ трусів оброблено кантом. У поясі прокладено еластичну
тасьму.

Зображення має графічний вигляд ( 795а-2005-п ).
Труси
Труси виготовляються з бавовняного чорного трикотажного
полотна, з ушивним подвійним клином і ластовицею з обробленим
кантом прорізом між передніми половинками.
Низ трусів оброблено кантом. У поясі прокладено еластичну
тасьму.
Зображення має графічний вигляд ( 795а-2005-п ).
Шкарпетки бавовняні (вовняні)
Шкарпетки виготовляються суцільноплетеними з бавовняної
(вовняної) пряжі чорного кольору.
Верх вив'язаний "резинкою".
Зображення має графічний вигляд ( 795а-2005-п ).
То що, якщо я йду в подібному одязі, а воно підпадає під -
"зразки форменого одягу, який відповідає зразкам обмундирування Збройних сил України, МВС України та інших військових формувань. Не маючи на це право.
ППСник має тепер право роздіти щоб перевірити в яких я трусах чи шкарпетках?!

І ще один уривок -
Почастішали випадки використання одностроїв при злочинних діях, наприклад пограбування банку в м. Харків з тяжкими наслідками
То може під дію цього закону включити заборону масок типу заєць,вовк, чи одежу діда мороза з бородою, бо десь в них ограбували банк і т.інше ?!!
Вернуться к началу
Профиль Профиль VIOLITY
Yura77ua


Оффлайн
   

Зарегистрирован: 01.08.2011
Сообщения: 3882


СообщениеДобавлено: Thu Sep 15, 2011 10:58:18    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

А тепер питання до наших юристів:
як краще писати свою незгоду в адмін-протоколі ??!
-Щось на зразок "з рішенням не згідний, так як моя одежа не підпадає під параметри -стандарти якого затверджено Кабміном. У відповідних постановах Кабміну визначено чіткий артикул кожного камуфляжу, який використовується військовими підрозділами."?!
Вернуться к началу
Профиль Профиль VIOLITY


Bagration


Оффлайн
   

Зарегистрирован: 04.03.2010
Сообщения: 1873


СообщениеДобавлено: Thu Sep 15, 2011 10:58:35    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Камуфляж
http://www.youtube.com/watch?v=g8PFbgZsWX8


http://www.youtube.com/watch?v=qMcEUOLATMY

http://www.youtube.com/watch?v=8vwWIG8xR38

http://www.youtube.com/watch?v=8vmci-L_eZw

И еще в тему
http://www.youtube.com/watch?v=M_C_rXoPKqc

http://www.youtube.com/watch?v=m5hMRZgKrlk

http://www.youtube.com/watch?v=FivEamyP__A
Вернуться к началу
Профиль Профиль VIOLITY
Показать сообщения:   
Новая тема    Ответить       Список форумов Виолити - Антиквариат -> Законодательство Украины Часовой пояс: GMT + 2
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5  След.
Страница 3 из 5

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете вкладывать файлы
Вы можете скачивать файлы