Як поставити відгук по лоту покупцеві?

 
Новая тема    Тема закрыта       Список форумов Виолити - Антиквариат -> Поддержка Виолити -> Справка по аукциону - Auction.violity.ua
Предыдущая тема :: Следующая тема  
СообщениеДобавлено: Fri Jul 02, 2021 12:12:37    Заголовок сообщения: Як поставити відгук по лоту покупцеві? Ответить с цитатой

Якщо після завершення торгів в вашому лоті є ставка і лот/товар має статус проданного на сайті, то:
- на емейл, вказаний при реєстрації на віоліті, та/або месенджер прийде повідомлення про те, що Ваш лот/товар був куплений.

Щоб зв'язатися з покупцем лота необхідно:
- перейти в "Мій Кабінет"
- перейти в розділ кабінету "Продати/Продані"
- необхідно натиснути на іконку чату та відправити покупцеві реквізити для оплати лота та попросити реквізити для відправки.






Або перейти в чат в кабінеті відразу, відкривши "Повідомлення" і натиснувши "Чат"
(в повідомленнях можливо одразу перейти в розділ для підлючення повідомлень в месенджері)




 !  Відправляти повідомлення в чаті можливо тільки до 60 днів, з моменту завершення товгів.


Після того, як угода відбудеться необхідно оцінити якість угоди, для цього необхідно:
у чаті з покупцем, з лівого боку, у списку проданих лотів натиснути на "трикрапку" (присутнє у кожного лота зі списку), і вибрати відповідний відгук.

(вигляд для комп'ютерів, ноутбуків, нетбуків, планшетів)












Після вибору зеленого відгуку("відмінно"), його необхідно підтвердити, натиснувши "Так"




Після вибору жовтого відгуку("нормально"), його необхідно підтвердити, натиснувши "Так", вибрати критерій, або кілька критеріїв, якими Ви були незадоволені і над якими потрібно працювати покупцю. Після вибору натиснути "Надіслати"








Після вибору червоного відгуку("дуже погано"), його необхідно підтвердити, натиснувши "Так", та дати коментар такому відкликанню. Після цього натиснути "Надіслати"








Важливо!
"Я поставив свій відгук, а він не відобразився!"

При обміні відгуками у обох користувачів повинен бути позитивний баланс в гаманці.
Тільки в цьому випадку відгук відобразиться і врахує в Діловий репутації. Відгуки проставлені користувачеві з нульовим або від'ємним балансом враховуватися і відображатися в профілі не будуть. При поповненні гаманця користувачем, відгук врахує і відобразиться в Діловому рейтингу.
Завершена угода буде брати участь в розрахунку рейтингу тільки при наявності взаємних відгуків від контрагентів, тобто Ваш відгук не зарахується Вашому Контрагенту до тих пір, поки він не залишить відгук у відповідь.

 !  Можливість оцінити угоду відгуком доступна тільки протягом 60 днів, з моменту завершення торгів по лоту.


Негативні відгуки враховуються відразу, не залежно від балансу в гаманці будь-якої із сторін.

Щоб видалити запис лота в архів без відгуку, потрібно натиснути три крапки, і в меню вибрати "В архів" із позначкою "кошика", що знаходиться під опцією "оцінити угоду", і підтвердити дію видалення.





_________________
С наилучшими пожеланиями команда Виолити.

Служба технической поддержки Виолити
e-mail: support@violity.ua
На форуме: Support.Violity

Справочная информация:
Ответы на часто задаваемые вопросы.
Информация про тарифы.
Администрация Виолити.
Вернуться к началу
Профиль ЛС
Показать сообщения:   
Новая тема    Тема закрыта       Список форумов Виолити - Антиквариат -> Поддержка Виолити -> Справка по аукциону - Auction.violity.ua Часовой пояс: GMT + 2
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете вкладывать файлы
Вы не можете скачивать файлы