Торгівля за лот

 
Новая тема    Тема закрыта       Список форумов Виолити - Антиквариат -> Поддержка Виолити -> Справка по аукциону - Auction.violity.ua
Предыдущая тема :: Следующая тема  
СообщениеДобавлено: Thu Jan 15, 2015 17:10:59    Заголовок сообщения: Торгівля за лот Ответить с цитатой

Як поставити ставку ?

Для того щоб прийняти участь в торгівлі за лот, необхідно в полі "Зробити ставку", вказати суму але не менше поточної, та натиснути одноіменну кнопку, що знаходиться праворуч. Потрібно перетянути повзунок. Для підтвердження ставки наразі треба перетягнути бігунок, щоб слово Підтверджено було повністю фіолетового кольору (зеленого - для Купити зараз).


super why large images


super why large images


super why large images

Після підтвердження наміру торгуватись вашу ставку буде враховано. Також, у покупця є можливість встановити свою автоматичну ціну, використовуючи яку, система буде сама торгуватися замість користувача до встановленої ним ціни.



https://st.violity.com/files/2022/04/13/19/307593_1649866864.png

Детальніше про роботу “Автоставки” тут https://forum.violity.com/viewtopic.php?t=1271686

Праворуч від дати закінчення лота ви побачите символи "+5", “Антиснайпер”. Закінчення торгів по лоту буде продовжуватися автоматично на 5 хвилин, які обчислюються від моменту ставки, зробленої менш ніж за 5 хвилин до закінчення торгів. Це дозволяє всім зацікавленим учасникам торгів встигнути зробити ставки незалежно від якості інтернет-з'єднання, а продавцеві отримати найвищу ціну свого лоту.

Торгівля за лот буде подовжуватись на 5 хвилин необмежену кількість разів, доки не буде виставлено фінальну ставку, яку ніхто не схоче перебити.

Після того, як покупець робить ставку, він стає учасником торгів цього лоту, а інформація про лот з'являється у користувача в особистому кабінеті, в розділі "Купити" – "Активні".

Якщо лот підсвічується зеленим кольором, це означає, що ви лідируєте у торгах, якщо червоним – ставка перебита іншим учасником торгів. Навпроти лоту в графі "Продавець" можна побачити логін (ім'я користувача) продавця.

Зв'язатися з продавцем покупець може тільки після того, як одержить перемогу в торгах і лот буде переміщено в особистому кабінеті в розділ "Куплені". Для цього необхідно в своєму кабінеті натиснути на іконку з конвертом в графі "Повідомлення" навпроти лоту та написати продавцеві.

У випадку якщо під час торгів у покупця з'являються додаткові питання відносно лоту, то він може задати їх в коментарях до лоту. Для цього необхідно перейти на сторінку лоту, що вас зацікавив і у вікні "Коментар" задати питання або запросити додаткові фотографії лоту.

Якщо умови оплати або доставки лоту вас не влаштовують, не робіть ставку в лоті поки не отримаєте однозначні позитивні відповіді продавця на всі ваші прохання та питання.

Якщо під час торгівлі за лот, в якій ви приймаєте участь, вашу ставку було перебито або було додано коментар, то на вашу електронну адресу системою буде відправлено повідомлення про ці події.

Рекомендується перевіряти наявність поштових повідомлень у вкладці “Спам”. Сайт не несе відповідальності за налаштування поштових служб користувачів і не гарантує отримання повідомлень на сторонні сервіси (електронні пошти, номера телефонів та інше).

_________________
С наилучшими пожеланиями команда Виолити.

Служба технической поддержки Виолити
e-mail: support@violity.ua
На форуме: Support.Violity

Справочная информация:
Ответы на часто задаваемые вопросы.
Информация про тарифы.
Администрация Виолити.
Вернуться к началу
Профиль ЛС
Показать сообщения:   
Новая тема    Тема закрыта       Список форумов Виолити - Антиквариат -> Поддержка Виолити -> Справка по аукциону - Auction.violity.ua Часовой пояс: GMT + 2
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете вкладывать файлы
Вы не можете скачивать файлы