Як поставити відгук по лоту продавцеві?

 
Новая тема    Тема закрыта       Список форумов Виолити - Антиквариат -> Поддержка Виолити -> Справка по аукциону - Auction.violity.ua
Предыдущая тема :: Следующая тема  
СообщениеДобавлено: Thu Jul 01, 2021 23:47:35    Заголовок сообщения: Як поставити відгук по лоту продавцеві? Ответить с цитатой

Якщо після завершення торгів Ваша ставка лідируюча, то:
- на емейл, вказаний при реєстрації на Віоліті, та/або месенджер прийде повідомлення про те, що Ви перемогли в лоті.

Щоб зв'язатися з продавцем лота необхідно:
- перейти в "Мій кабінет"
- перейти в розділ кабінету " Купити/Куплені "
- необхідно натиснути на іконку чату і відправити продавцеві повідомлення з проханням вказати реквізити для оплати і адреса для відправки лота.





Або перейти в чат в кабінеті відразу, відкривши "Повідомлення" і натиснувши "Чат"
(в повідомленнях можливо одразу перейти в розділ для підлючення повідомлень в месенджері)




 !  Відправляти повідомлення в чаті можливо тільки до 60 днів, з моменту завершення торгів.


Після того, як угода відбудеться необхідно оцінити якість угоди, для цього необхідно:
В чаті з продавцем, з лівої сторони, в списку придбаних лотів, натиснути на "трикрапку" (котра присутня біля кожного лоту зі списку), та вибрати відповідний відгук.

(вигляд для комп'ютерів, ноутбуків, нетбуків, планшетів)



(вигляд в мобільній версії)




Після вибору зеленого відгуку("відмінно"), його необхідно підтвердити, натиснувши "Так"




Після вибору жовтого відгуку("добре"), його необхідно підтвердити, натиснувши "Так", вибрати критерій, або декілька критеріїв, котрими Ви були незадоволені, та над якими продавцю потрібно працювати. Після вибору натиснути "Відправити"





Після вибору червоного відгуку("дуже погано"), його необхідно підтвердити, натиснувши "Так", та даті коментар такому відгуку. Після чого натиснути "Відправити"






Важливо!
"Я поставив свій відгук, а він не відобразився!"

При обміні відгуками у обох користувачів повинен бути позитивний баланс в гаманці.
Тільки в цьому випадку відгук відобразиться і врахує в Діловий репутації. Відгуки проставлені користувачеві з нульовим або від'ємним балансом враховуватися і відображатися в профілі не будуть. При поповненні гаманця користувачем, відгук врахує і відобразиться в Діловому рейтингу.
Завершена угода буде брати участь в розрахунку рейтингу тільки при наявності взаємних відгуків від контрагентів, тобто Ваш відгук не зарахується Вашому Контрагенту до тих пір, поки він не залишить відгук у відповідь.

 !  Можливість оцінити угоду відгуком доступна тільки протягом 60 днів, з моменту завершення торгів по лоту.


Негативні відгуки враховуються відразу, не залежно від балансу в гаманці будь-якої із сторін.

Щоб видалити запис лоту в архів без відгука, треба натиснути на трикрапку, та в меню вібрати "До архіву" з піктограмою "корзини", яка знаходиться під опцією "оцінити угоду", та підтвердити дію видалення.


_________________
С наилучшими пожеланиями команда Виолити.

Служба технической поддержки Виолити
e-mail: support@violity.ua
На форуме: Support.Violity

Справочная информация:
Ответы на часто задаваемые вопросы.
Информация про тарифы.
Администрация Виолити.
Вернуться к началу
Профиль ЛС
Показать сообщения:   
Новая тема    Тема закрыта       Список форумов Виолити - Антиквариат -> Поддержка Виолити -> Справка по аукциону - Auction.violity.ua Часовой пояс: GMT + 2
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете вкладывать файлы
Вы не можете скачивать файлы