Як поставити відгук по лоту продавцю?

 
Новая тема    Тема закрыта       Список форумов Виолити - Антиквариат -> Поддержка Виолити -> Справка по аукциону - Auction.violity.ua
Предыдущая тема :: Следующая тема  
СообщениеДобавлено: Wed Apr 13, 2022 21:57:23    Заголовок сообщения: Як поставити відгук по лоту продавцю? Ответить с цитатой

Якщо після завершення торгів Ваша ставка лідирує, то:
- на емейл, вказаний при реєстрації на Віоліті, та/або месенджер прийде повідомлення про те, що ви перемогли у лоті.

Щоб зв'язатись із продавцем лота необхідно:
- перейти до "Мій кабінет"
- перейти до розділу кабінету " Купити/Куплені "
- необхідно натиснути на іконку чату та надіслати продавцеві повідомлення з проханням вказати реквізити для оплати та адресу для надсилання лота.




Або перейти в чат в кабінеті відразу, відкривши " Повідомлення" і натиснувши "Чат"
(у повідомленнях можна відразу перейти до розділу для підключення повідомлень у месенджері)


З Повідомлення з месенджер

 !  Відправляти повідомлення в чаті можна лише до 60 днів, з моменту завершення торгів.


Після того, як угода відбудеться, необхідно оцінити якість угоди, для цього необхідно:
у чаті з продавцем, з лівого боку, у списку придбаних лотів натиснути на меню лоту (присутнє у кожного лота зі списку), і вибрати відповідний відгук.

(вид для комп'ютерів, ноутбуків, нетбуків, планшетів)


(вигляд у мобільній версії)








Після вибору зеленого відгуку("отлично"), його необхідно підтвердити, натиснувши "Так"



Після вибору жовтого відгуку("нормально"), його необхідно підтвердити, натиснувши "Так", вибрати критерій, або кілька критеріїв, якими Ви були незадоволені та над якими продавцю потрібно працювати. Після вибору натиснути "Надіслати"



Після вибору червоного відгуку("дуже погано"), його необхідно підтвердити, натиснувши "Так", та дати коментар такому відгуку. Після чого натиснути "Надіслати"



Важливо!
"Я надіслав свій відгук, а він не відобразився!"

При обміні відгуками у обох користувачів має бути позитивний баланс у гаманці.
Тільки в цьому випадку відгук відобразиться та врахується у діловому рейтингу. Відгуки проставлені користувачеві з нульовим або негативним балансом враховуватись та відображатися у профілі не будуть. При поповненні гаманця користувачем відгук врахує та відобразиться у Діловому рейтингу.
Завершена угода братиме участь у розрахунку рейтингу лише за наявності взаємних відгуків від контрагентів, тобто Ваш відгук не зарахується Вашому Контрагенту доти, доки він не поставить відповідь.

 !  Можливість оцінити угоду відгуком доступна лише протягом 60 днів, з моменту завершення торгів по лоту.


Негативні відгуки враховуються відразу, незалежно від балансу в гаманці будь-якої із сторін.

Щоб видалити запис лота в архів без відгуку, потрібно натиснути три крапки, і в меню вибрати "В архів" із позначкою "кошика", що знаходиться під опцією "оцінити угоду", та підтвердити дію видалення.




_________________
С наилучшими пожеланиями команда Виолити.

Служба технической поддержки Виолити
e-mail: support@violity.ua
На форуме: Support.Violity

Справочная информация:
Ответы на часто задаваемые вопросы.
Информация про тарифы.
Администрация Виолити.
Вернуться к началу
Профиль ЛС
Показать сообщения:   
Новая тема    Тема закрыта       Список форумов Виолити - Антиквариат -> Поддержка Виолити -> Справка по аукциону - Auction.violity.ua Часовой пояс: GMT + 2
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете вкладывать файлы
Вы не можете скачивать файлы