Як зв'язатися з покупцем після продажу лоту?

 
Новая тема    Тема закрыта       Список форумов Виолити - Антиквариат -> Поддержка Виолити -> Справка по аукциону - Auction.violity.ua
Предыдущая тема :: Следующая тема  
СообщениеДобавлено: Fri May 13, 2022 21:53:39    Заголовок сообщения: Як зв'язатися з покупцем після продажу лоту? Ответить с цитатой

Як зв'язатися з покупцем після продажу лоту?

Для повноцінної участі у торгах на рахунку необхідно мати позитивний баланс.

Після завершення торгів у Вашому кабінеті в розділі Продати / продані протягом півгодини (до 30 хвилин), з'явиться Чат, за допомогою якого Ви зможете вести переписку з контрагентом в чаті.



відкрийте чат по лоту





натисніть на строку " Ваше повідомлення" введіть текст та натисніть справа на знак у вигляді літака



Згідно з правилами сайту, покупець зобов'язаний вийти на зв'язок з продавцем протягом 3-х діб і надати адресу для відправки лота. Після цього продавець зобов'язаний відправити лот і вказати дані про відправку лота в чаті.

_________________
С наилучшими пожеланиями команда Виолити.

Служба технической поддержки Виолити
e-mail: support@violity.ua
На форуме: Support.Violity

Справочная информация:
Ответы на часто задаваемые вопросы.
Информация про тарифы.
Администрация Виолити.
Вернуться к началу
Профиль ЛС
Показать сообщения:   
Новая тема    Тема закрыта       Список форумов Виолити - Антиквариат -> Поддержка Виолити -> Справка по аукциону - Auction.violity.ua Часовой пояс: GMT + 2
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете вкладывать файлы
Вы не можете скачивать файлы